Jak efektivně podpořit svůj příspěvek na Facebooku a Instagramu | Markeťačka na volné noze

Jak efektivně podpořit svůj příspěvek na Facebooku a Instagramu

Čas čtení: ( Počet slov: )

Začneme zcela od začátku – všichni, kdo se již setkali s firemní stránkou na Facebooku či Business účtem na Instagramu, jste měli možnost setkat se s tlačítkem PROPAGOVAT. Nastavení reklamy je tímto způsobem jednoduché na pár kliknutí, avšak je efektivní a přináší výsledky? Ukážu vám, jak si podpořit svůj existující příspěvek na Facebooku či Instagramu efektivně, kvalitně, s přesným zacílením, a to vše na jednom místě.

Jistě jste již zaslechli slovo BUSINESS MANAGER – jedná se o firemní nástroj pro reklamy. A přesně odsud si můžete existující příspěvek podpořit placenou propagací.

Nejprve si otevřete Business Manager a půjdete na záložku SPRÁVCE REKLAM.

Následně vytvoříme NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ.

Vyberete si ÚČEL KAMPANĚ. Business Manager nabízí aktuálně až jedenáct možností pro různé fáze vaší marketingové strategie. Nezapomeňte si také navolit ROZPOČET – můžete použít variantu DENNÍ nebo DLOUHODOBÝ rozpočet.

V dalším kroku již přecházíme na úroveň SADY REKLAM. Zde si navolíte své cílové publikum komu chcete, aby se reklama zobrazovala a také umístění reklamkde chcete, aby se reklama zobrazovala např. v hlavním příspěvkovém kanálu, ve stories atd.

Dostáváme se k poslednímu kroku, a tím je samotná PODPORA PŘÍSPĚVKU nebo také REKLAMA. V rámci IDENTITY si zvolíte za jakou Facebookovou stránku a za jaký Instagramový účet chcete příspěvek propagovat. V sekci NASTAVENÍ REKLAMY zvolíte POUŽÍT EXISTUJÍCÍ PŘÍSPĚVEK a pak už si jen vyberete, jaký příspěvek a z jaké platformy – Facebook nebo Instagram. Zveřejníte a je to.

Krásně zacílená placená propagace, kterou máte pod kontrolou na jednom místě. A pokud máte nainstalovaný Facebookový pixel, tak z toho můžete těžit i dál.

Těším se zase příště.

Veronika