JAK EFEKTIVNĚ PODPOŘIT SVŮJ PŘÍSPĚVEK NA FACEBOOKU A INSTAGRAMU

Publikováno: 29. 6. 2024
Čas čtení: 1 min

Začneme zcela od začátku – všichni, kdo se již setkali s firemní stránkou na Facebooku či Business účtem na Instagramu, jste měli možnost setkat se s tlačítkem PROPAGOVAT. Nastavení reklamy je tímto způsobem jednoduché na pár kliknutí, avšak je efektivní a přináší výsledky? Ukážu vám, jak si podpořit svůj existující příspěvek na Facebooku či Instagramu efektivně, kvalitně, s přesným zacílením, a to vše na jednom místě.

Jistě jste již zaslechli slovo BUSINESS MANAGER – jedná se o firemní nástroj pro reklamy. A přesně odsud si můžete existující příspěvek podpořit placenou propagací.

Nejprve si otevřete Business Manager a půjdete na záložku SPRÁVCE REKLAM.

Následně vytvoříme NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ.

Vyberete si ÚČEL KAMPANĚ. Business Manager nabízí aktuálně šest možností pro různé fáze “nákupního procesu” nebo chcete-li vaší marketingové strategie. Nezapomeňte si také navolit ROZPOČET – můžete použít variantu DENNÍ nebo DLOUHODOBÝ rozpočet.

V dalším kroku již přecházíme na úroveň SADY REKLAM. Zde si navolíte své cílové publikum komu chcete, aby se reklama zobrazovala a také umístění reklamkde chcete, aby se reklama zobrazovala např. v hlavním příspěvkovém kanálu, ve stories atd.

Dostáváme se k poslednímu kroku, a tím je samotná PODPORA PŘÍSPĚVKU nebo také REKLAMA. V rámci IDENTITY si zvolíte za jakou Facebookovou stránku nebo za jaký Instagramový účet chcete příspěvek propagovat. V sekci NASTAVENÍ REKLAMY zvolíte POUŽÍT EXISTUJÍCÍ PŘÍSPĚVEK a pak už si jen vyberete, jaký příspěvek a z jaké platformy – Facebook nebo Instagram. Zveřejníte a je to.

Krásně zacílená placená propagace, kterou máte pod kontrolou na jednom místě. A pokud máte nainstalovaný Facebookový pixel, tak z toho můžete těžit i dál.

Těším se zase příště.

Veronika