JAK SI SPRÁVNĚ ZALOŽIT FIREMNÍ STRÁNKU NA FACEBOOKU?
Když klienti začínají podnikat důležitou součást tvoří MARKETING. V rámci něj a marketingové strategie si následně určí jaké marketingové nástroje pro své podnikání zvolí. Sociální sítě a založení profilů, potažmo účtů na sociálních sítích patří mezi prvotní aktivity. Ve většině případů přichází jako první na řadu Facebook, jelikož ho klienti již dlouho mají, používají, ví přibližně, jak to na této platformě funguje. Samozřejmě je možné, že mi někteří z vás budete oponovat a můžete říci, že jste první zakládali Instagram. To je ovšem také jedna z možností a rozhodně vám fandím. Avšak tuto „cestu“ zmiňuji jako jednu z nejčastějších scénářů.
V tuto chvíli pro mnoho klientů nastává AHA moment a začíná je napadat spoustu otázek.
Jak si vlastně firemní stránku na Facebooku založit?
Jaký je správný postup?
Jak dlouho trvá vytvoření stránky?
Musím k tomu použít svůj osobní profil, nechci, aby s tím měl můj profil něco společného..
Tak si vytvořím další, ten budu používat pro firemní účely – > takže vytvořit osobní profil, do kolonky jméno dám jméno firmy a do kolonky příjmení taky, nebo počkat vlastně to můžu rozdělit, máme přeci v názvu dvě slova, datum narození, na tom nezáleží, něco tam napíšu, kliknu na tlačítko vytvořit a je to, to jsme na to vyzráli a můj účet s tím nemá nic společného. ALE POZOR NA TO! Opak se stává pravdou, osobní profil musí být vytvořen na osobu, která je schopná prokázat se, když si to Facebook vyžádá, IDENTIFIKAČNÍM DOKLADEM. V momentě, kdy vaše údaje nebudou s dokladem shodné, Facebook vám může osobní profil i firemní stránku, která je na něj vázaná SMAZAT, a teď si představte, že máte na stránce deseti tisíce – nebo dokonce sta tisíce sledujících, a to přece nechcete.
Přeji vám všem úspěšné nastavování.
Veronika