Když klienti začínají podnikat důležitou součást tvoří MARKETING. V rámci něj a marketingové strategie si následně určí jaké marketingové nástroje pro své podnikání zvolí. Sociální sítě a založení profilů, potažmo účtů na sociálních sítích patří mezi prvotní aktivity....
Blog
Jak efektivně podpořit svůj příspěvek na Facebooku a Instagramu
Začneme zcela od začátku - všichni, kdo se již setkali s firemní stránkou na Facebooku či Business účtem na Instagramu, jste měli možnost setkat se s tlačítkem PROPAGOVAT. Nastavení reklamy je tímto způsobem jednoduché na pár kliknutí, avšak je efektivní a přináší...
Reklama musí být vidět aneb na umístění záleží.
Při nastavování reklam na sociálních sítích si v Business Manageru nejprve volíme cíl, co od kampaně čekáme a chceme – budujeme značku, chceme navýšit počet sledujících, chceme, aby nám lidé dali vědět, zda se zúčastní naší události nebo sledujeme počet nákupů,...
Jak být na Instagramu v obraze, aneb znáte všechny INSTA – pojmy?
Instagram jako takový patří oproti Facebooku mezi poměrně „mladou“ sociální síť. Vznikl před 11 lety v roce 2010. Přesto se k roku 2020 pyšní přes 1 bilion aktivních uživatelů. Ne nadarmo se tak řadí mezi TOP 6 sociálních sítí....